Skip to main content

Nowa kampania Zrzeszenia BPS "Załatw to po sąsiedzku!"

07-07-2022

Tomasz Jakubiak, kucharz i osobowość telewizyjna, znany m.in. z programów „Jakubiak rozgryza Włochy” i „MasterChef Junior”, został ambasadorem marki: Banki Spółdzielcze zrzeszone z Bankiem BPS, Bank BPS, Zrzeszenie BPS. Występuje w reklamach wizerunkowych i produktowych promujących ww. marki.

Banki Spółdzielcze i Bank BPS rozpoczynają kolejną odsłonę działań promocyjnych, rozwijających ideę „Jesteś u siebie” – miejsca bliskiego, w którym klient skorzysta z dopasowanych rozwiązań bankowych, rzetelnej obsługi, a przy tym zawsze będzie się czuć swobodnie. Główne hasło kampanii: „Załatw to po sąsiedzku!” podkreśla lokalny charakter Banków Spółdzielczych i ich otwartość na każdego Klienta. W reklamach jako dobry sąsiad wystąpi Tomasz Jakubiak. Można od niego nie tylko pożyczyć cukier, zostawić pod opieką mieszkanie, czy zrobić wspólnego grilla. Podpowie też, gdzie i jak skutecznie załatwiać sprawy bankowe, w tym również skorzystać z leasingu czy faktoringu. I zrobi to wiarygodnie, bo – jak pokazują badania – zdecydowana większość z nas ma zaufanie do swoich sąsiadów (według badań Wavemaker Analytics&Insight przeprowadzonych w maju 2022 r. jest to 58 proc., natomiast w badaniu CBOS z 2020 r. aż 80 proc. osób deklaruje zaufanie do sąsiadów).

– Kucharz Tomasz Jakubiak to wyrazista postać. Chociaż od wielu lat występuje w telewizji, wciąż pozostał takim autentycznym chłopakiem z sąsiedztwa. Decyzja o naszej współpracy wynika z podobnych wartości, którymi kierują się na co dzień Banki Spółdzielcze i o których od zawsze otwarcie mówi także Tomasz Jakubiak. Jesteśmy pewni, że jego wizerunek zarówno w Internecie, jak i na witrynach oddziałów, przyciągnie wzrok Klientów i wpłynie pozytywnie na postrzeganie Banków Spółdzielczych. W komunikatach reklamowych podkreślamy, że właśnie po sąsiedzku, czyli blisko, bezpiecznie i w swobodnej atmosferze, można załatwiać sprawy bankowe – mówi Robert Szymański, Dyrektor Biura Marketingu Banku BPS, zrzeszającego Banki Spółdzielcze.

Kampania promocyjna składa się z części wizerunkowej i produktowej. Realizowana jest w Internecie, na portalach informacyjnych, VOD, YouTube oraz w mediach społecznościowych. Wykorzystywane są zarówno formaty banerowe, jak i wideo. Pierwsze reklamy ruszyły już na przełomie czerwca i lipca. Działania prowadzone będą do końca 2023 r.

Więcej na https://mojbank.pl/zalatw-to-po-sasiedzku

 

Znajdziesz nas też tutaj

BPS Leasing S.A., ul. Grzybowska 81,  00-844 Warszawa, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział  Gospodarczy, KRS 0000368784, NIP 5272640207, Kapitał zakładowy 2 000 001,00 złotych opłacony w całości - administrator danych osobowych.