Rozpoczynamy kolejny konkurs dla pracowników Banków Spółdzielczych „Lider Leasingu”, organizowany przez BPS Leasing. Obecna edycja konkursu trwa od 1 września 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
Kto może się zgłosić i na czym polega konkurs?
Nagrodzonych zostanie 10 pierwszych osób, które osiągną najlepsze wyniki finansowe przy sprzedaży leasingów w Bankach Spółdzielczych. Kolejność miejsc ustalana jest według sumy wartości transakcji zgłoszonych do konkursu przez uczestników.
Główna nagroda za zajęcie pierwszego miejsca to 5 000 zł brutto.
Jak zgłosić się do konkursu?
Ważne! Nie trzeba już zgłaszać poszczególnych transakcji na dedykowanym formularzu konkursowym.
Wystarczy przygotować ofertę leasingu w Portalu Doradcy lub zgłosić leada na
Terminy
Teraz pora na Was i na Wasz SUKCES!
Zachęcamy do udziału i mocno trzymamy kciuki za wszystkich Liderów.
CZAS START!
Do końca konkursu pozostało:
Zał. 1 - zgłoszenie do konkursu
Załącznik należy przesłać na adres e-mail:
Nie trzeba już zgłaszać poszczególnych transakcji na dedykowanym formularzu konkursowym.
Wystarczy przygotować ofertę leasingu w Portalu Doradcy lub zgłosić leada na
Portal Doradcy dostępny jest pod adresem www.doradca.bpsleasing.pl oraz w prawym górnym rogu strony (Zaloguj się). Wsparcie techniczne, dostępy:
BPS Leasing S.A., ul. Grzybowska 81, 00-844 Warszawa, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy, KRS 0000368784, NIP 5272640207, Kapitał zakładowy 5 125 001,00 złotych opłacony w całości - administrator danych osobowych.